Wednesday, January 6, 2016

Ehita, vormi, defineeri - muudame strateegiat

 
 
 
 
 
 
Eile hommikul tegin BodyCombatit ja sellele lisaks 20 minutit kõhulihaste harjutusi (6 harjutust, 15 kordust ja 3 ringi). Õhtul kella 18-st käisin veel jooksmas 1:40 (14km). Ripsmed kippusid kokku külmuma aga muidu oli väga mõnus. Õnneks leiab kaubandusest sellise külma ilmaga õues sportimiseks sobivaid riideid ja spordivarustusse tasub investeerida.
 
Täna peale tööd kiirustasin ÜKE-sse (üldkehaline ettevalmistus) - 1,5 tundi kõva andmist. Treener Aivar Koppas on meil tubli ja oskab motiveerida :) jalad olid päris väsinud ja homme on ilmselgelt puhkepäev (loe: 9-19ni tööl :) ) Eile õhtul avaldasin trennisõpradele oma viimase kuu "hullu panemise" põhjuse ja et, kui nad pimedaks ei karda jääda, võivad ka blogisse piiluda :D :D
 
Kaal on kenasti plaanipäraselt langenud ja olen teinud peamiselt rühmatreeningud. Napid kolm nädalat on jäänud selle kuupäevani, kui minu võistlus lukku läheb. Seega otsisin oma Hers ajakirjad välja, et leida sobiv kava, et edasi minna ja leidsin selle - nagu rusikas silmaauku aastast 2010!  
 
Valisin sealt välja edasijõudnute programmi, mis kestab kokku kuus nädalat. Konkursi lõppemisest ma ennast häirida ei lase. See andis mulle piisava motivatsiooni alustamaks millegagi, millest olen ammu unistanud ;)

Katsun need harjutused enda jaoks läbi mõelda. Näiteks lõuatõmbamine saab olema paras katsumus. Suvel salaja proovisin välijõusaalis aga saalis pole julgenud, et äkki ma näen seal rippudes väga naljakas välja :D

Järgmiseks on vaja treeningud ja töögraafik omavahel klappima panna. Lihtne see ei saa olema aga kui see oleks lihtne, saaks sellega ju igaüks hakkama!

No comments:

Post a Comment