Wednesday, January 27, 2016

Harjutused fitpalli ja slider´iga

Jõusaalis käidud ja kerelihased + kardio 35 minutit tehtud. Aivarit huvitas minu tagasiside peale trenni, kuidas see valik harjutusi sobisid. No jaaa, ütleme nii, et fitpalli ja slider´iga tehtud harjutusi ei vaata ma enam kunagi endise pilguga! Kes teeb, see teab....

"Magustoit" tuli ära kohe esimesena, mis on vist analoogne selle harjutusega, mis ma roppusi vandudes tegin slideriga. Teine vahva harjutus oli see, kus oleks lihtsam, kui keegi "ankru" vintsiga lakke tõmbaks. Ütleks, et fitpalliga tundus see viimane keerulisem, kui rihmadega. Kui ikka lihased on sellise pinge all, et kontroll jäsemete üle kaob.... no siis teeme üks kord veel! Mõlema harjutuse juures on ülioluline hoida puusi, et alaselg läbi ei vajuks.

Peale trenni vingerdasin jälle peegli ees ja imetlesin oma kõhulihaseid... nagu oleks uue mänguasja saanud. Ma hakkan varsti nabakatega käima, ei tea kas õues on juba soe küll vää?! :D :D

Kolan veidi netis ringi ja kui leian mingi pildi/video nendest harjutustes, millest juttu oli, siis viskan siia üles, äkki kedagi huvitab. Seniks aga Join the Party!

 
 Harjutus 2 on 1:10 ja harjutus 1 on 5:20. Siin videos on näidatud pisut kergem variant sellest, mis mina tegin aga alguses ongi ehk parem nii alustada, kui kerelihased pole veel nii tugevad ja kui alaselg ikka väga läbi kipub vajuma.       

No comments:

Post a Comment