Monday, January 25, 2016

Täna sain väikese võidu Hers ajakirjalt blogimise eest (trennipäeviku) - suured tänud ajakirjale ja toetajatele! :)

Täna hommikul oli mul huvitav vestlus armsa sõbrantsiga trenni teemal, mille võib lühidalt kokku võtta järgmiselt: enne trenni minekut tuleb teha salatrenni. Nimesid ei hakka nimetama, kuna ma ei tea, kas Helen soovib oma nime siin blogis näha :)

Ta valmistub Tartu suusamaratoniks ja kutsusin teda täna õhtul halli. Meil oli just plaanis teha Soome suusakoondislaste üldkehalise ettevalmistuse trenni - VENTTi aga ta ei julgenud tulla, kuna meie "trennid on liiga jubedad", millest sellised järeldused, ei tea. Viimati, kui seda tegime oli veremaik suus ja ka seekord ei petnud treener meie lootusi.

Mu jalad surid ära ja ausalt, ma viilisin - jalad on viimatisest jalatrennist ikka veel valusad, kuigi lasin neid kolleegil masseerida. Tegin just meemassaaži ka juurde.  Samuti olen kava jälgimise algusest tselluliidivastast kreemi iga päev kasutanud ja meemassaaži püüan ka vähemalt korra nädalas teha - jalalihaste valu vastu see kreem ei aita aga kaunimat rannavormi ikka aitab saada! :D

Ja muidugi oli rõõm kuulda, et ma teisi oma tegevusega olen motiveerinud.
Mu sõbrad teavad, et ma sõin ära ka kõrbema läinud koogi ja jäätist ostsin koju ikka 5-liitrise karbiga, šokolaadist ei öelnud kunagi ära. Kui mina sellega juba hakkama saan, siis noh usu - saad sinagi!

Tselluliidist vabanemiseks:

1. Toitumine
2. Trenn

Abistavad vahendid: massaaž ja kreemid. Nii kurb, kui see ka pole.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment