Wednesday, February 3, 2016

Ülevaatlik tabel mõõtmistulemustest alates 15.12.2015 kuni tänaseni


Kui keegi viitsib, võib kommenteerida :) minu arust päris tervislik kaalulangetus ja kuigi kaalulangus on ilmselt toimunud mingil määral ka lihasmassi arvelt, ei saa öelda, et lihas on "kadunud". Pigem on keha rohkem proportsioonis.

Sports Trackeri statistika järgi oli eelmine nädal trenni kokku 11 tundi. Väsimuse märke veel pole, kui keegi peaks kartma, et üle panen. Ütleme nii, et mulle väga meeldib see muutus, mis minuga on toimunud. Kui ma vaid suudaks ühele teisele asjale ka nii pühenduda....

Täna õhtul ÜKE-s ma salaja puhkasin 2 korda, kui me pidime seina ääres nähtamatul toolil istuma. See oli nii "valus", et peaagu reied plahvatasid :D Mulle vahest tundub, et ta unustab kella vaadata ja me peame mõnda nõmedat harjutust kauem tegema. Aga me oleme seni kõik ellu jäänud ja ega me mingite pehmode trennis ei käikski :D

2 comments:

  1. Väga tubli! Mina pooldan ka pigem kaalulangust, mis tuleb aeglasemalt kui kiirelt, sest suurema tõenäosusega tuleneb see rasva kui muu arvelt :) Lugedes teiste osalejate blogisid, siis imestangi, kuidas mõni nii kiirelt kaalu kaotab. Mul endal läheb 6. nädal ja kaalukadu on olnud väike ~1,5kg. Tore, et leidub samasuguseid trennihulle nagu minagi :)

    ReplyDelete
  2. Saame oma klubi teha :) Heas mõttes trennihull on normaalne ja päris kindlasti on siin oluline PUHKUS! Raivo (tegi mulle toitumiskava) ütles mulle kohe alguses, et kaalulangus peab jääma vahemikku 300-500g nädalas. Keha peab saama harjuda ja seda tõenäolisemalt jääb tulemus püsima.....kui muidugi endise eluviisi juurde ei naase :)

    ReplyDelete