Thursday, March 3, 2016

Kuidas vee ja toiduga kaalu manipuleerida ehk ära usalda kaalu

Pole vahepeal midagi kirjutanud kuna kõik sujub enam vähem. Teisipäeval, so 1.märtsil oli mul jälle kaalumine-mõõtmine. Soov oli saada kätte 57,5 aga ei tulnud. Panin siia 5 nädalat siis on parem jälgida kaalu ja mõõtude dünaamikat.
Trenne tuli eelmisel nädalal kokku 7,5 tundi, mis oligi planeeritud ehk üks puhkepäev tuli juurde. Muutustest veel nii palju, et teen nüüd rohkem kardiot ja 1 kord nädalas on jõusaalis kogu keha trenn. Uus kava on planeeritud 20.02-3.04

Treener küsis ka kas ma olen pettunud, et 1.03 ei olnud soovitud kaalu ja no mis seal salata, ikka näris. Samas kui mõõtusid vaadata siis on ju OK! Aivari lahkel loal ma tooks tema kommentaarid:

1)käte koormuste maha tõmbamine andis 2 nädalaga tulemuse
2) lisandunud vaba päev ei tõstnud kaalu ega jätnud paigale
3) reis ja puusad jätkavad vähenemist, seega oleme jõudnud õigete rasvavarude juurde
4) kaal langes 0,6kg, mis on tervislik
4+) me oleme manipuleerides ka 57,0 peal ära käinud
5)kaal ei olnud 57,5 smile emoticon

.../ehk siis minu jaoks on see suuuuurepärane tulemus, et väga kiiresti reageeringuga kava ja treeningplaani muutus andis meile ikkagi kohe ka tulemuse. Ei jäänud ootama veel 1-2 nädalat, et mis saama võib hakata.

Nüüd pealkirja juurde. Täna hommikul enne rännakule minekut kaalusin ennast ära, et teada, kui palju ma vedelikku pean tagasi jooma (kokku tuli 22km ja aeg 2:24). Kaal enne minekut 57,8 ja peale rännakut 55,9 ehk vahe on lausa 1,9kg! Vahe on liiga suur aga kuna vesi jahtub külmaga väga ära siis ma joon rännakul pisut vastumeelselt... Ootan kevadet ja sooja!


No comments:

Post a Comment